Jestem niezalogowany   zaloguj mnie   /   rekrutacja

Forum - Świat Tajemnic

Nowy temat | Spis tematów Nowszy wątek | Starszy wątek
Tragedia w Katowicach
Ilość wypowiedzi w tej dyskusji: 14

Drodzy Forumowiecze Ejsi oddajmy tutaj czeœć zmarłym w tragedii w Katowicach. Połšczmy się w rozmyœlaniach, kontemplacji i modlitwie o nich. Pokój ich duszy [*].

{*}{*}{*} +AMEN+

straszna tragedia

Jestem z Katowic, kilka godzin wczeœniej miałem w budynku obok egzamin, bo tam mam wykłady. Korek do MTK był niesamowity już rano, studiuję tam już od 3 lat i jak żyję, to nie pamiętam, żeby na jakichkolwiek targach było tyle ludzi. Nawet Salon Samochodowy nie miał tylu zwiedzajšcych co Wystawa Gołębi. (*)(*)(*)

Zapalmy w oknach œwieczki o godzinie 17.15, by uczcić pamięć ofiar katastrofy.