| Nowy temat | Spis tematów | Nowszy wątek | Starszy wątek |
| Okropna noc | |
|
Ilość wypowiedzi w tej dyskusji: 24 |
|
Ubieglej nocy ksiezyc (to chybab yl ksiazyc) strasznie swiecil w okna mojego domu. To jednak nie o tym chce pisac. Jestem na etapie uczenia mojego 4-letniego synka by spal sam. Specjalnie by mogl w nocy do mnie zawsze przyjsc jesli sie wystraszy spi w pokoju na przeciwko przewanie przez nikogo nie zajmowanym. 2 dni temu jak tam pod ululalam to przyszedl do mnie wystraszony w nocy. Spal potem do rana ze mna. Tej nocy przyszedl tak samo wystraszony, wic poszlam z nim do tamtego pokoju. Polozylam sie i czekalam az zasnie. Zawsze przychodzi od mnie miedzy 2-3 w nocy. Jak spal zaczal miec jakby drgawki, cos zlego mu sie snilo. Przytulilam go mocno i sie obudzil mowiac, ze on sie bopi tu spac, ale na pytanie co mu sie snilo nie potrafil powiedziec. Zatem przytulilam znowu mocno synka i sama zaczelam przysypiac. Miedzy jawa a snem. w momencie kiedy oczy same juz sie zamykaja a ja chcialam jeszcze na chwile nie spac cos mi sie stalo. Oczy jak sie zamknely tak nie moglam ich otworzyc, cala mnie sparalizowalo, cala sila chcialam otworzyc oczy, ale ledwo na chwile zdolalam je uchylic. Chcialam zawolac mojego faceta, ktory spal w sypialni na przeciwko, ale nie moglam wydobyc z siebie zadnego dzwieku! pomyslalam o synku i zaczelam intensywnie probowac mowic mu by sie mocno do mnie przytulil i dopiero po kilkunastu probach slyszalam swoje niemaze nieme slowa i nagle mnie wszystko puscilo. Moglam otworzyc oczy i sie poruszac. Wrocilam do swojej sypialni z dzieckiem, bo sama nie moglam sie otrzasnac po tym "paralizu". Nie moglam dlugo zasnac. Jak przysnelam to snily mi sie jakies sny majace w sobie cos z koszmarów. Przeczytalam smsy od wstretnej przyszlej tesciowej jakies wyzwiska i obelgi w moim kierunku i noc stala sie bezsenna. Nie wiem co mi sie dzailo, ale moze wy mi powiecie? Czy to w tym pokoju jest cos nie tak? A moze przez ta pelnie? Juz nawet przyszlo m